Min helg:

I fredes skulle jag och Emma till stranden men det var inte alls så soligt som vi ville så vi ändrade oss och åkte till Northgate mall istället. Köpte en klänning, trosor från VS (första sen jag kom hit, tro det eller ej), örhängen, tröja och shorts. Vi åt hamburgare på Red Robin där de hade gratis påfyllning av pommes och dögoda milkshakes. Matkoma.
 

Lördag: Var sjukt trött och hade sjukt mycket plugg, så ställde in parkplaner med Mike och skrev filmuppsats istället. På kvällen satt alla roomies ute på balkongen och drack öl, bra kväll. 

Söndag: Efter att ha sovit länge, druckit kaffe på balkongen och gjort oss i ordning tog jag och Chris bussen till downtown för att åka upp i Seattles högsta byggnad Columbia Tower. Var ju uppe där med den andra Chris någon vecka efter att jag kom hit, men det var fint så gjorde gärna om det. På andra bilden ser man det fula industriområdet, baseballarenan, footballarenan och den vita byggnaden i höger hörn som en gång var Seattles högsta byggnad. En svinrik kvinna bor föresten där ensam i toppen där hon har killer view över staden och vattnet. Gött att vara rik. Efteråt gick vi och åt lunch på uteservering, tog bussen hem, powernapade, kollade på film och åt B&J. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0