Näst sista skoldagen

Ny fin tisha, fast spegelvänd. Hade min final i musikklassen idag och det kändes asbra. Imorgon har jag mina två finals i de andra klasserna och sen är jag KLAR. Vilket är rätt skönt för att jag hatar läxor men fyfan vad sorgligt det är. Känns inte alls som länge sedan jag gick igenom skoldörrarna för första gången och tänkte på texten "Gun and drug free zone", virrade runt på fjärde våningen och tillslut hamnade rätt med coolaste läraren Livingston. Samtidigt har jag varit här så pass länge att det känns som jag inte vet någon annan vardag än den jag har här just nu. Men ja, innan jag tar de sista proven och säger hejdå till fina SCCC för sista gången ska jag skriva fyra sidor filmuppsats på några timmar. Köpt Vitamin Water "Focus" vilket bara är sockervatten men kanske har placeboeffekt. Fast nej, vill redan napa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0