Första vårhelgen

 
1. Starbuckstjejen hörde fel och jag heter nu Rachelle. 2. Smakgissartävling. 3. Första dagen med jeansjackan och skinnryggsäcken. 4. Söndagsmusik.
 
Fredag: Minns inte den här dagen särskilt detaljerat, men var i skolan och på kvällen lyckades jag på något sätt övertala Chris att få prova att sminka honom. Så himla gullig. Efteråt tittade vi på en live-dvd med Queen och antagligen några avsnitt av The walking dead, jag minns knappt.

Lördag: Riktig vårvärme och i endast t-shirts vandrade jag och C bort till en grossery outlet och spenderade säkert en timme där inne, 25 minuter i godisavdelningen enligt C som tyckte jag var väldigt långsam och velig. Köpte med oss en himla massa grejer och fick ta bussen hem. Några timmar senare åkte vi in till downtown där vi tittade på Identity thief på bio, ganska rolig. Missade bussen hem så gick och köpte äpplekanelkaffe på Starbucks och hittade ett tak som skydd mot ösregnet att stå under. Kom hem, tittade på The girl with the dragon tattoo (svenska versionen är såå mycket bättre tycker jag), hade smakgissning med Jelly beans och började titta på No country for old men, men somnade mitt i båda två.

Söndag: Idag skiner solen så himla fint och jag har varit ute på promenad i området och hittat fina parker och spännande matställen som ska besökas. Pluggat lite, tittat på Girls och nu hör jag att Andrew som också bodde på hostlet har kommit hit så ska gå ner och umgås med honom och mina roomies xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0