Museeum och födelsedagskalas


Efter att jag skrev sist gick jag och C och åt lunch på stället vi varit en gång förut och tyckte himla mycket om. Hade frågesport innan maten om The Beatles, fotboll och geografi.
Beställde de alldeles fantastiska sweet potato friesen igen och dog godhetsdöden, igen.
Såhär fint är Seattle just nu.
På torsdagen var det Chris födelsedag och jag gav honom lite smågrejer och en biljett till EMP-museét där han trots ett år som Seattleite inte hade varit ännu. Var lika trevligt som sist jag var där, kanske lite bättre till och med. Massa gitarrer, musik, skräckfilmsgrejer, sci-fi, videospel, klädhistoria osv. 
På kvällen kom folk över för att fira C och det lagades apelsinkyckling, pasta och ostnachos och dracks whiskeydrinkar. Fiiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0