Weekstart

När jag gick till bussen 7.15 på morgonen sken solen och det var redan då en bra måndag.Efter skolan tog jag bussen till downtown och gick i affärer ett tag. Köpte cappuccino på Starbucks och satte mig i parken mitt i stan med blåa träd, som jag inte kunde fotografera för det var så mycket motljus men såhär ser det ut, och bara tittade på människor som gick förbi. 
Köpte den här finisen på Forever 21.
Gick inom Walgreens på vägen hem och köpte hårfärg, vårigt läppstift och nagelsaker som motivation till att sluta pilla ner dem. 
Köpte såna klistermärken man filar efter naglarna och förväntade mig inte mycket med tanke på priset, men såhär blev det och jag tycker om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0