Ett år minus två dagar





Imorgon ska de fina LBS-treorna gå på balen och jag insåg nyss att det verkligen var ett år sedan vi var på vår. Blir så himlahimla sentimental. Saknar skolan så fruktansvärt mycket ibland. Att träffa världens finaste LH:are och klass varje dag, äta lunch med L mitt på asfalten, gosa med T i soffan, få chansen att lära känna döfina journalisttvåor, försöka få tag på kaffekortet, retas med Björn, titta efter snygglärare (hade nog bestämt tre), få träffa min bror typ hela tiden, se fram emot pannkakorna på VG och allt det som hörde skoltiden till. LH-utgångar,  dagliga parkisar med Lisa&Tina, tv-spel med Benny, Frösakullsfester, förfester hos Samuel, granatäppelssallader på Sandy's, att bo 3 minuter från Amanda OCH SÅ VIDARE I ALL EVIGHET.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Det var en sådan himla fin tid. Börjar också sakna den nu på riktigt när du skriver så. Ååh. Det var ju så bra ändå

2013-05-26 @ 14:20:35
Postat av: Amanda

Gråter nu. Skulle kunna gå om gymnasiet bara för alla de där smågrejerna!! Åh, så fint. NU DÖR JAG snart av saknad, men snartsnartsnart!!!!

2013-05-26 @ 23:50:46
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0