Fredagsglad

Här sitter jag på golvet och ser glad ut innan artshowen igår. Tittade på coola hippietavlor, träffade trevligt folk och drack whiskeydrinkar. Efteråt gick vi till en hemmafest där olika band spelade i källaren. Rätt hård punkmusik, men det var kul att se och människor dansade som maniacs. Var svintrött så jag och Chris tog en taxi hem runt 12, somnade ungefär tio minuter efter att vi kommit innanför dörren. 

Idag ska jag äta mina beloved cheese doodles, följa USA-Schweiz på internet och titta på Eurovision på SVT play. Hatar 90% av låtarna varje år, men det är någonting jag ändå måste se bara för att. Det är något mysigt med det ändå. Föresten, bokat flygbiljetter hem nu. Landar i Köpenhamn 27/6. Var psykiskt jobbigt att trycka boka, samtidigt som jag är överlycklig över att om en månad och 9 dagar få krama luften ur min familj och några dagar efter det mina vänner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0