Idag:

x Väckte jag Tina 4 på natten för att visa henne det här:
 
x En Spotifyartist som sjunger Happy birthday och har ett namn i varje låt. Här är min: The Best Birthday Song Band Ever – Happy Birthday Michelle. Tyckte det var asroligt och skrattade och blev på bra humör. Vet inte helt riktigt varför. Den är så jävla dålig bara. 
 
x Är jag bara assugen på Paris. Läser om det i Beijers blogg, Grodprins är där just nu, min mamma är där just nu och jag såg en film idag som hette "2 days in Paris". Paris är fan överallt. Vill åka dit och bara var romatisk och turistig och wannabe-fransk för en helg. 

 
x Har jag extremtskitmycket plugg. Pluggar jag? Nej. Varför inte? För jag är latast i denna värld och tycker det är roligare att lyssna på sämsta födelsedagssångerna på Spotify.

x För några dagar sen kom jag och tänka på Robyn och lyssnade nostalgiskt genom några av hennes låtar. Lyssnat på Robyn – Dancing On My Own 1000 gånger nu och den är faktiskt döbra. Och texten, story of den största delen of my life. 

Precis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0