Mental

Här borta träffar man en massa konstiga människor hela tiden. Vissa är bara jävligt borta men väldigt trevliga. Andra kan vara sjukt otrevliga och kalla en "white motherfucker" bara för man går förbi dem på stan. Men man vänjer sig och lär sig att inte svara utan bara gå vidare, vilket jag tyckte var jättesvårt i början. De snackar oftast bara en massa, de gör aldrig något. Men idag var det nog första gången jag faktiskt blivit rädd sedan jag kom hit.
 
Satt på en mur med en tjej från min klass under rasten och en kvinna runt 30 satte sig precis bredvid mig fast att muren var flera meter lång. Hon såg alldeles nerknarkad ut med stirrig blick. Efter ett tag sa hon att jag skulle flytta mig för jag skymde henne. Fattade ingenting och satt kvar, hon började skrika att jag skulle flytta på mig och blåste rök (?) på mig när jag inte gjorde det. Blev så jävla irriterad och sa att hon kan gå och sätta sig någon annanstans om jag störde henne. Hon sa att om jag var rädd om livet skulle jag flyttade på mig, att jag var en blåst "fucking Seattle girl" som snart gick över hennes gräns etc. Blev nervös så hoppade ner från muren och skulle ta min väska, då försökte hon fimpa mig i ansiktet. Alltså, fattar ni. Slog bort hennes hand och frågade vad fan hon höll på med och hon svarade "I tried to ash in your face, bitch". Sen lyfte hon andra handen och jag trodde seriöst hon skulle slå mig. Gick snabbt iväg med tjejen från min klass, var alldeles skakig och ville bara hem.
 
Drama drama drama.

Kommentarer
Postat av: Amanda

OMG! Vilket psyko. Tur att hon inte hann fimpa/slå dig eller något annat konstigt..

2013-05-07 @ 01:00:38
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0