123

1. I tisdags tog jag och Lisa bussen till Aldgate och till puben Duke of somerset där Sverige-Portugal skulle visas. Dock spelade England-Tyskland samtidigt så vi fick den lilla tv:n i hörnet utan ljud förstås. Fast det gick ändå och vi beställde in hamburgare och öl och hade en mycket bra förstagång på en engelsk sportsbar. Sen blev det som det blev och Sverige förlorade och vi kallade Ronaldo cunt lite för högt men fin torsdagskväll ändå.

2. Bild från när jag och Lisa var på The Breakfast Club och åt de himmelska pannkakorna men vaniljkrämen jag vill äta sådär med sked bara.
3. Idag gick jag och Tina på promenad till parken fem minuter bort. Bitande kallt och höstlöv överallt, som bäst då alltså. Gick inom Tesco och köpte massa onyttigt och onödigt att äta framför Ensam mamma söker, mitt&Lisas favoritprogram atm. Heja höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0