Brick lane


Efter en förmiddag med massa Girlstittande gjorde vi oss redo för att ta bussen bort till Brick Lane och träffa Jacob. Gick till en alldeles drömsk vintagebutik, gick runt på marknaden och åt en ganska ovärd middag. Kan inte fatta att denna marknaden kommer vara där varje söndag och att vi har tio minuter med buss dit, så mysig.
Åkte hem, drack vintercider och åkte tillbaka för att möta upp Matt på The big chill bar.
Som sagt är varenda Londonkväll en fredagskväll så baren var full och det fanns noll söndagskänsla. Bjöd varandra på öl ute på deras mysveranda fram tills stängning och gick sedan hem i iskallt regn men var glad ändå. Det sämsta var att jag hade tagit med min julmust köpt från Ikea och var tvungen att ställa undan den i entrén, de lovade att jag skulle kunna hämta den när jag gick hem men så hade de rensat allt och slängt den. Alltså släng inte en svensks julmust, just saying. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0