The fab London life of Michelle

Varit ensam i lägenheten i två timmar och går nuts. Att ha Lisa och Tina runt mig nästan varenda minut borde väl få mig att uppskatta all egentid jag får, men gud nej. Saknar dem, kom hem någon gång. Ätit fish&chips, nachos och en flapjack och druckit varm choklad och cola zero, tröstäter för att jag 1. är så uttråkad att jag avlider och 2. för att jag fastnat i det gamla vanliga obsess mönstret som alltid. Sneglar diskret på (den tomma) smspratbubblan på mobilen hela tiden och kollar hur många minuter sen någon var online på Facebook. Läser såna här texter och känner mig lite mer kickass och osårbar, hah vem behöver kärlek/närhet/bekräftelse? Inte jag! OH GOD MOBILEN PLINGADE TILL jaha det var bara sms från min bank. Han är föresten online på Facebook igen. Facebook borde vara som msn, att man kan logga ut och in för att visa folk hej jag är här. Undrar om han fortfarande följer min playlist på Spotify? Söker lite självdistans, hört att man ska skratta åt sig själv. Läser den här texten. Haha, det stämmer ju! Har ju tänkt nästan allt det där! Haha! Hah! Ha...Ha.
 
Fucking hilarious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0