The Haggerston bar

I fredags var vi trötta på att tänka på diverse idioter så fuck it nu blir vi fulla sa vi och köpte starkcider i affären nedanför. Gick bort till The Haggerston bar och dansade bort allting till jazzmusik, Lisa boundade med vakten, jag fick öl av en sverigeälskande britt, satt på bakgården med ljusslingor och träffade på de som fick bli våra efterfestbudds. Bjöd med dem hem till oss där de sista lämnade vid halv sex och diverse idioter var som bortglömda i alla fall fram tills morgonen efter.
 
På lördagen åkte jag till Islington och pratade med en manager till en butik där jag sökt jobb, efteråt satte jag mig döbakis på Starbucks och drack cappucino till Matt Corby på repeat. Hade goskväll med mina roomies i en flat nedspilld av öl och full med disk&tvätt som ingen orkade ta tag i, men det är helt ok när man är bakis.
 
Igåreftermiddag gick jag och Tina ut på promenad, köpte med oss kaffe och varm choklad från ett café och satte oss nere vid ån som ligger minuter från oss, ska bli vår nya söndagstradition. På kvällen tog vi tag i städningen och gick oss la oss i en alldeles ren och fin flat. Bra bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0