Onsdagsmys och frukostdate

I onsdags åkte jag tåg i lite mer än en timme för att komma fram till Shepherds Bush's station där Matt stod och väntade på mig (hostelsnyggot från andra kvällen). Vi hade tänkt att gå ut men det var så mycket bekvämare att stanna och dricka öl i hans säng och vara våra egna dj:s, fast att han nog lät mig spela mest. Gosig kväll, gosig aussie. Dagen efter tog vi bussen till Hammersmith där han bjöd mig på frukost innan vi tog tåget till Whitechapel och skiljdes åt med ett svenskt hejdå (och jag har aldrig hört något gulligare i hela mitt liv).


Kommentarer
Postat av: Sara

Aj mitt hjärta smälter. ÅÅÅÅÅH

Svar: <333
Michibelle

2013-10-27 @ 16:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0