Förutom körkortsångest har detta hänt:



Känns som att mitt liv cirkulerar runt körkortsteori och körning just nu och ni som gått igenom det vet hur äckligt asjobbigt det kan vara. Vill bara att det ska vara över nununu. Räknar för övrigt ner dagarna till London och de börjar bli sjukligt få. Elva för att vara exakt. Jag vet inte riktigt var jag ska göra av mig själv, det är förfasen nu det händer. Elva dagar, oh my. 

Har faktiskt hunnit med lite annat än bara körkortsångest. För en vecka sedan åkte jag,Isabelle och Julia på fest i Förslöv, spelade beerpong, satt i ett mysigt garage och blev för full på liten mängd dricka. Avslutade med kebabtallrik på stan och jag kunde inte släppa hur gott det var, thank god för fyllemat och för två otroligt fina tjejer.


I måndags kom Tina på besök och några timmar senare skulle Lisa också komma hit, gissa om jag var glad! Lite summering: Spelade in vines i parken, gick på stan och drack smoothies, köpte adapters och åt korv, gjorde och åt dödsgoda ciabattas till middag, verandamyste, pepsi i parken med finaste utsikten, premiärbesök på Väla för Lisa. På onsdagen lämnade den sistnämnda och jag och Tina hade lillördag inplanerat. Drack ungefär en liter vin var på för lite tid, gick till en bar och fick för att oss endast prata engelska vilket vi höll enda tills vi satte oss i taxin hem. Kom på de absolut sämsta historierna om vad vi gjorde i Sverige, att Tina var en svensk-finsk-amerikansk mix osvosv. Alla vi mötte var iförsig fulla så de köpte det, tror vi, hoppas vi. Träffade några goingar varav en av dem, Håkan, skulle ha efterfest där alla blev bjudna på mer vin, de som kunde spelade gitarr och sjöng, jag och Tina dansade till Tribes och vi försökte trots att det snurrade prata acceptabel engelska. Haha vilken jävla höjdarkväll (dagen efter dock, ville dö och sen dö i min död)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0