Städning, cider och sånt

Hej. 
 
Väntar på min första lön och prioriterar bort internet sålänge, förutom idag då. Är ledig och tyckte jag förtjänade det. Har spotifyat och mina bästa låtar just nu är Highasakite – Since Last WednesdaySigur Ros – RafstraumurThe Black Keys – Fever och Hozier – Work Song. Städat köket och undrar vart min nya ordningssamma sida kommer ifrån. Igår köpte jag en sån diskborste man fyller med diskmedel och kände mig genuint exalterad, hoppade sedan nästan glädjehopp när jag hittade stålull under diskhon. Hm. Har också varit hos A&J som skämde bort mig med flädercider som smakade sommar och pasta med skaldjur som smakade 100 ggr bättre än allting jag gör själv. Drack inte vin som på bilden, flaskan är ju tom och bara min lördagsbildrekvisita. Nästa vecka åker min lilla extrafamilj till Sverige utan mig så mamma kommer hit några dagar och jag längtar så jag dör (Reminder till mina vänner, ni är alltid välkomna hit!! Har en bäddsoffa som står och väntar på er) 
 
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0