December

Vår manager frågade efter fem personer som kunde tänka sig jobba på en lördag. De erbjöd bättre timlön och pizza, så jag signade upp mig. Vi behövde inte ta telefonsamtal utan bara svara på email, solen sken och jag fick höra om Georgie gullisen och hennes fling med en annan kille från kontoret och det är så himla snuttigt alltihopa.
 
Passade på att fota kontoret när det var tomt. Tycker det är så fint och mysigt. Gillar hipstervimplarna.

Alltså kolla vår ena kontorshund. Skrattar varje gång jag ser honom. Jag ger honom och den andra hunden Max lite av min lunch varje dag i smyg för att de ska tycka om mig och nu tror alla mina kollegor att jag är "the dog whisperer" för att hundarna alltid väljer mig. Win!!!
 
Min mamma och moster kom till London och mitt hjärta slog dubbelt så fort där ett tag av kärlek. Fick kramas, äta riktig mat, crasha på deras hotell, shoppa lite och visa vår lägenhet. 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Tycker den här bilden är superkul. Skriver jag en bok någon dag borde detta var bilden på mig som sitter på insidan av bokomslaget ni vet, där det står lite om alla böcker hen skrivit. Exakt så ser det ut.
 
På golvet i vår lägga. Ja just det, har klippt lugg. Eller Denniz mamma klippte den, sen klippte Lisa lite till och såhär ser jag nu ut. Trivs ganska bra tror jag.

På fredag ska vi ha julfest för jobbet och temat är skoluniform. Jag och Eliza åkte till Primark för att hitta passade kjolar men det gick sådär. På torsdag ska vi hitta fler grejer till Fredag och handla de sista julklapparna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0