Onsdagslista

En bild på dig som inte är så hemskt fördelaktig:
Är väldigt petig med Facebooktaggar och raderar i princip alla de jag inte tycker om, så de där riktigt asfula på mig är borta för länge sedan. Den här är ju egentligen fin med klänning och snäll baldate, men ser bara allmänt dräggig ut. Som en vandrande förmiddagsfylla.

En bild på dig som är mer fördelaktig:

Är ju min profilbild så tycker uppenbarligen den är ganska fin.

Vad har du gjort idag:


Kört en massa bil i Helsingborg. Körde fel en gång och fick motorstopp två, annars så. Druckit kaffe med mamma och pappa. Hittat och läst boken folk fyllde i på min hejdåfest <3 

En bild från i somras:
Frösafest med filmtema och jag var som alltid lycklig över att få vara med alla fina LBS:are+andra bra människor. (Ps. Kajsas bild)

Vilken är din senaste googling:
Det vet jag inte, hur ser man det?


Vad står det i det senaste meddelandet du fick på Facebook: 

”Snor och snor, äter dem under jobbtid. Typ 2 om dagen” från Tim, angående Icas clementiner.

Vad åt du till middag idag:

Har inte ätit middag ännu, igår åt jag dock broccoligratäng!




Vad köpte du senast?

Morotsmuffin+Chailatte.

Vad skulle du vilja lära dig?
Skulle vilja bli riktigt kickass på ett instrument och ett språk.

Vilket var ditt bästa ämne i skolan?
Svenska och Engelska.

Kan du åka skateboard? 

Japp. (Skoja, någon puttade fart på mig. Sen är det nog en longboard jag står på dessutom.)

Den bästa frukten är:

Banan! Hade jag fått välja hade typ allting jag åt och drack haft banan i/på.


Och den bästa grönsaken:

Blomkål tror jag.

Den bästa osten:

Mozzarella.

Och den bästa gröten:
Risgrynsgröt, fast äter inte gröt så ofta alls.

Är du en bra sambo:
Jag tror det, men det tycker väl de flesta att de är? Jag kan definitivt tjata om det blir för stökigt, men säger nog ändå till ganska snällt de första gångerna. Ställer mycket frågor, lyssnar gärna, gillar att överraska och att gosa, är nog rätt bra på att kompensera osv. Dock kan jag inte laga mat, och jag ger mördarblickar när musik jag hatar sätts igång.

Det grövsta brottet du har begått är:

När jag var 18 köpte jag cigaretter till kompisar som var 17. Druckit alkohol inne på amerikanska barer fast jag inte är 21. Sen blir det nog inte värre tror jag. 

En bild på förra årets bästa dag:
Sånt här är galet svårt. Ni får fyra.

Detta kan ha varit förra årets roligaste kväll. Var på hemmafest på Capitol Hill hos Jacob och spelade beer pong, dansade till bandet som spelade i vardagsrummet, satt i trappan och pratade med diverse människor och drack vodkadrinkar på verandan. Ville aldrig gå hem.

I två månader hade jag konstant körkortsångest men så den 3:e oktober lyckades jag med min uppkörning och fick därmed körkortsjäveln och det var typ världens bästa känsla. 

Den 8 oktober flyttade jag, Tina och Lisa till London och efter att ha planerat detta i två år var vi euforiska och firade med kalasfyllor på Joe's. 

På juldagen var det fest hos Samuel och jag fick träffa några av mina absoluta favoriter i hela världen+bli så himla lagom och roligt full+påbörja något med helt otroligt fina LP. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0