Fyra randoms

Bor i ett vintergått London som känns ljusår från snö. Har inte ens köpt en vinterjacka i år för att det knappt är kallt. Det är jag nöjd med, så nu är det bara solsken jag cravar mer än på väldigt länge. Ge mig lite d-vitamin.
Idag var det ingen bra dag. Åkte till ett jätteregnigt Greenwich (stället som alla tidszoner utgår ifrån ju) för ett jobbmöte och det gick bra men fick reda på saker som inte stämde in på de sakerna jag hört innan gällande jobbtider, lön etc. så snyftandes och blöt gick jag vilse i regnet för att hitta bussjäveln hem. En smula patetisk. Men det var mest en sån dag bara och efter massa musik och reesesflingor under täcket mådde jag bättre. Bestämt mig för att man får tycka så jävla synd om sig själv då och då, det är okej. 
Nya grejer i flat 2 så som stolar, bäddsoffa, John Lennon-plansch och LP-skivor på väggarna. Nu är det till och med städat också, hallelujah. 
Jag och T dog som förhoppningsvis snart kommer hem från jobbet. Så länge kollar jag PLL och lyssnar på System of a Down och Korn. Mer LBS-nostalgi, och för övrigt jävligt bra musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0