Kul saker:

- Vår lägenhet börjar ta form och den är så fin. Våra filmplancher och LP-skivor sitter upp på väggarna och det luktar chai-te och jul runt våra Yankee candles.
- Jobbet går bra! Jag jobbar på Firebox (så himla roliga saker) och svarar på samtal och email från kunder. Mina kollegor är himla kul, vi har två kontorshundar och hittills har jag bara pratat med trevliga kunder. Vet dock att människor får galna alter egon när de julstressar, så förbereder mig mentalt på det.
- Gick ut med jobbet i torsdags vilket var både askul och lite skämmigt. Började med att hänga på kontoret efter att alla slutat och gick sedan till The Book Club och drack öl och gin&tonic. Alla var så avslappnade och vi drack, pratade och spelade pingis. Gav kärleksförklaringar till både min manager och en techkille (båda såna himla babes) vilket var kul där och då, mindre kul nästa dag. Nåväl, allt som allt var det kickass.
- Varit ute med Lisa och spelat biljard och druckit öl på ett ställe som bara spelar asbra rockmusik. Nästa dag beställde vi home delivery från Subway (visste inte det var möjligt) och åt en fet jävla footlong. Plus en cookie.
- Catchar upp med de svenska Hollywoodfruarna just nu och få program får mig att skratta så mycket. Gunilla u crackin' me up.

Kommentarer
Postat av: sara

Ååh kul att se att du uppdaterar så mycket Michelle! Kan jag prata med dig någon annanstans nu när jag inte har fb??
puss puss

Svar: Jag har skype: michelle_hallen och Whatsapp: +447445266991
Kram!
Michibelle

2014-11-16 @ 18:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0