Sverige 2-9 Oktober

Sverigeresan, huller om buller:

Träffade mina finaste i hela världen. Saknar er varenda minut.
 
Gick ut i Ängelholm och komiken i att jag alltid blir svinfull i Äholm men inte typ i London är nästan för mycket. Fick i alla fall hänga med två av mina favoriter Isabelle&Julia. Hur kul att sedan träffa på två av mina bästa vänner från högstadiet bara sådär. Fast kanske inte heller superförvånande i en stad med 28 invånare.
 
Vaknade upp i mina kläder och med taklampan tänd. Jag var så. jävla. bakis. Försökte sminka mig men fick lägga mig med jämna mellanrum och försöka hitta en position jag inte ville spy i. The glory of alcohol. Fick ta tag i mitt liv och bege mig in till stan för jag skulle träffa Amanda. Typ världens mest positiva och glada tjej. Love. Hade fett hår och mitt försök till smink var icke godkänt. Brydde mig inte, fram tills mitt gamla bartenderhångel som jag skällt ut för att jag 1. var väldigt full och 2. han sa att han inte var feminist kommer och sätter sig bredvid oss. Men gu' va' kul. Kom o' sätt dig. För all jävla del.
 
Gick vidare till tågstationen och träffade Elaine darling. Tog tåget till Helsingborg och fikade. Älskar denna tjej, kan prata förevigt. Åh och btw. Hade bytat stad och fik, fast nu, nu kommer en kille jag dejtat (?) in och sätter sig två bord bort. Det måste ändå vara det värsta med mindre städer. En kan inte ens få vara bakisful ifred.
 
En tidig morgon tog jag och mamma flyget upp till Stockholm för att hälsa på min gammelmormor. Fick två måltider inom ca 1,5 timme, promenerade längst ån, drack kaffe osv. Alltså hahah. Hon tog upp en liten spritflaska som hon halsade mitt på stan och jag tyckte det var superkul. Blev besviken när jag fick veta att det var vatten hon hade med sig "ifall att hon blev lite törstig på vägen". Det var också ganska kul. Så bra dag, avgudar henne.
 
Nästa år gifter sig min ena moster <3 Hon hade Wedding dress trial i Malmö som vi gick på. Fick ja:a och nej:a klänning efter klänning, tills hon hittade rätt. 
 
Träffade Tanja och hennes gullisar Leo och typ nyfödda Vanessa. Snodde med mig Tanja ut för pizza och drinkar en kväll, och sedan åkte vi till Väla en annan. Hon är så himla ärlig och det är så uppfriskande. Hon är en helt fantastisk mamma men vågar ändå berätta om det som är jobbigt. Hon berättar om det finaste med barn, men även om de sakerna som vissa mammor inte verkar vilja prata om för att det finns något konstigt ideal om att vara en hurtig superförälder som inte hade dödat för lite extrasömn. 

Åkte till Halmstad för att träffa min lillebror, Maja, Tina och de här tre hjärtegrynen. Som jag saknar flatfester, våra spellistor, utgångar och LH. 
 
Asbra vecka med ännu bättre människor. 
Love you all
PoK

Kommentarer
Postat av: Nicolina

längtar tills vi ses! är som sagt en i klassen här som påminner mycket om dig. hon får vara plåster på såren tills vi ses igen.

flatfest är ett måste när vi ses nästa gång. puss o kram.

Svar: Längtar också!! Jättemycket. Puss hjärtat
Michibelle

2014-11-10 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0