24th, 25th

Den 24 December efter att vi sagt hejdå på jobbet gick jag till Liverpool street och köpte de sista julklapparna innan jag tog tåget till Brentwood. Hälsade på min fina extrafamilj och mina favoritpojkar. Hade det så himla kul med att köpa julklappar till dem och gav dem bland annat Pippifilmer och dessa Gruffalo- och Batmantröjorna. Titta vilka himla hjärtegryn. Blev bjuden på svensk julmat, glass och typ det godaste vinet jag smakat. Fick gå och lägga G&G och läsa en bok tills de somnade och som alltid kändes mitt hjärta alldeles överfullt av kärlek efter att ha träffat dem. 

 
Den 25:e fick jag fira juldagen med mina flat mates. Gav varandra julklappar, lagade julmat, spelade kort och drack vin/pistachlikör i konstig grön färg. Fast att jag gärna hade åkt hem över julen fick jag en fin en ändå med mina darlings. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0