Paris del 1

Tog som sagt bilder med pappas digitalkamera som inte är särskilt bra så det blev inte så många bilder. Jag hoppas på att få bilderna som Ellika tog för de är nog bättre. Kommer en del 2 med dem senare isåfall!














Till den här höjden GICK vi upp i en massa trappor, jag ville dö.





Liten sammanfattning: Gått på Disneyland, åkt massor av karuseller, ätit kanderade äpplen, spelat airhockey på hotellet, tittat på Disneychanel, betygsatt efterrätter, åkt upp i Eiffeltornet, druckit varm choklad på Starbucks, besökt Notre Dame, sett Triumfbågen, njutit av det franska språket och köpt ett litet Eiffeltorn jag ska ha i fönsterkarmen.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Spelar ingen roll att bilderna inte är tagen med en systemkamera, jag blir avis ändå!! Haha..

2011-11-18 @ 10:35:10
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0