Onsdag

Pluggat hela jävla kvällen och det har varit sjukt drygt, fast suttit och pimplat julmust och haft tända ljus så lite mysigt har det varit. Imorgon ska jag upp 1 timme tidigare än vad jag egentligen behöver bara för att jag ska komma till skolan en timme tidigare och hålla Tanja sällskap, haha kommer dö när jag ska upp och tänker att jag kunnat ligga kvar lääänge till...Fast åandrasidan är det mysigt att sitta där innan alla andra kommit och snacka/jobba. Så jag gör det så gärna :D Nu ska jag sova,GODNATT!

Helt otroligt vad pantade människor det finns där ute.


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Det där sista lät ju inget bra /:

2009-11-19 @ 08:11:17
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0