Höst-torsdag

Hej pussgurkor :D Vart iväg på sjukhuset i Halmstad idag och hälsat på farmor. Den lilla tanten må gå långsamt,vara virrig och stel som ett kylskåp, men hon är tuff! Hon klarar det här. Kom iaf precis hem och ska snart in i duschen, om någon timme ska vi iväg och kolla på ett hus. Sen ikväll ska jag kolla Rögle på tv, missar det live för pappa ska vara i Laholm och ta hand om farmor. Sen kommer iaf mina älsklingar Chubbybaby&Kissimjaou och myser med mig med film&hela kittet :D I love them. Nu ska jag kolla runt bland bloggar, och sen är det duschen och lite smink som gäller. Hade gott,igelkott (hehe) ♥


Kommentarer
Postat av: Tove

Sv. haha tack :) <3

2009-10-29 @ 13:05:44
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0