22 September

På lördag är det dags, Rögle's första hemmamatch. Adrenalin som pumpar,hjärtat som slår snabbare och glädje utan gränser. Pappa snackar om att vi kanske missar det,men forget it. Jag ska dit!
Skolan idag var så jävla rolig, länge sen jag skrattade så mycket.  Plötsligt tycker jag&Kaula att mattelektionerna är så mycket intressantare än vad vi tyckt förut..;) Haha. Efter skolan åkte jag hem,kollade på tv ett tag sen kom Emmsie hit och så tittade vi på idol och drack te. Mysigt med lite bvtime.♥ Nu ska jag packa idrottskläder till imorgon och sen sova, puss!

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Ja...och undra varför mattelektionerna blivigt roligare ;)

2009-09-23 @ 08:02:57
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0