Röglepremiär

Då var det dags för trötta torsdan igen, då de flesta i klassen blir så härligt trött-flummiga och skrattar åt allting. Sista lektionen hade vi ingen lärare så fick åka hem tidigare, gott mos. Tog tåget hem och cyklade sen hem till pappas lägenhet. Satte mig framför datorn med en kopp kaffelatte och kollade runt i folks bloggar, det är så mysigt tycker jag. Nu kommer pappa hem om 10 minuter och då ska vi börja köra mot Helsingborg. Är ganska nervös,fast mest taggad. Rögle armbandet är med och i högtalarna spelas en taggarlåt inför ikväll. Håll tummarna för dem! puss.


Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Förhoppnings vis så fixar ju rögle det här nu ;)



Sv: :) Yes det får vi göra!

2009-09-24 @ 18:42:26
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Linnea

Blondin eller Brunett - vad är snyggast? Gå in och lägg en röst på min blogg

2009-09-24 @ 19:11:35
URL: http://rightherenow.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: man kan ju säg att jag längtar! :D<3

2009-09-24 @ 19:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0