Uruguay-Ghana



Efter förlängning och straffar blev det Uruguay som vann matchen mot Ghana. Hejade på de sistnämnda så känns drygt, särskilt efter att Ghana var på väg att göra mål men bollen stoppades med händerna av en av Uruguays utespelare. Blev straff, men Gyan sköt i ribban. Surt som fan!
  Kom föresten på att jag aldrig såg den filmen jag sa att jag skulle se i typ förrförra inlägget, eftersom jag kollade på fotboll. Lite virrig i huvudet. Nu ska jag gå och lägga mig, blir beachen med pappa&tim imorgon. Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Josephine

det var en orättvis vinst. haha.

ghana skulle ha vunnit!! ;D och joo, karlstad är hur mysigt som helst verkligen. :D

2010-07-03 @ 00:45:16
URL: http://josephinee.webblogg.se/
Postat av: CLASSY - KEEP ON READING BITCHES!

Ja det är riktigt jobbigt... Gjort nå skoj idag?

2010-07-03 @ 00:50:05
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0