Myskväll med Nok&Michael

http://www.flickr.com/photos/kraetzsche/3647309867/

Sitter här i soffan med två sovandes pojkar på varsin sida om mig, de är väl ganska sleedna efter lanet. Jag var sjukt trött innan och råkade till och med somna inne på golvet på mammas kontor när jag jobbade,hahah! Men nu känner jag mig ganska pigg faktiskt, fast ska väl ändå försöka sova snart. Har haft en jättebra kväll, vi har lagat middag,kollat på melodifestivalen,varit ute och gått med hundarna och snackat en massa. Thx för sällskapet :*
Imorgon kanske jag och pappa ska till Ikea för att kolla möbler till mitt rum hos honom, men får se om vi hinner/pallar. Hoppas på det.
Nu ska jag sova, och förhoppningsvis drömma söta drömmar :) puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0