Keep it goin' louder

Åkte in till skolan på morgonen och gjorde spanskaprovet, som jag tror gick okej. Började må sjukt illa imorse så efter provet och lite feedback från Steffe så åkte jag hem till pappa. Sov ett tag sen gick jag ut och satte mig i gräset och lyssnade på musik i solen, riktigt härligt. Dock mår jag inte bättre, är jättesnorig (kan man skriva så utan att det låter äckligt?haha), ont i halsen och det känns som jag har lock i hela huvudet, fett obehagligt.

Ska iallafall vara en duktig sjuk-pluggare, som Mathilda varit. Ska skriva på mina uppsatser och kanske jobba lite med spanskan också, vi får se vad jag hinner med. Btw har vi nationella prov i matte imorgon, känns inte så farligt faktiskt. Jag suger på ämnet, men det får gå som det går. Ingen idé att jag stressar upp mig innan :)

På Julias dansshow hörde jag denna låten, och blev lite kär. Känns som en riktig sommarlåt, tänker mig utomhusfest en varm sommarkväll. Fan,sommarlov kom nu.







Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Ta efter mig nu hjärtat ;)

2010-05-20 @ 18:43:05
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0