Friday night





Gårkvällen blev rätt nice, det var Pontus som hade festen fast vi var i Björns lägenhet, haha? Var iallfall trevligt folk och sen fanns det en DJ också, FETT! Nej där skojade jag, det var bara en kille som kallade sig själv DJ, hm inte lika fett. Gick till Statiol efteråt och köpte lide kränge och sen blev det en snabb runda inom VB's lägenhet också innan vi tog bussen hem till Elaine. Käkade och somnade sen till en film, myspys!
   Vaknade 8 idag av någon jävla anledning, jag KAN verkligen inte sova länge på mornarna, hur sent jag än gått och lagt mig. Tittade iallafall på Norbit i väntan på att Elaine skulle vakna, tyckte filmen var helskön :D You just gotta love Eddie Murphy. Åkt hem till pappa idag iaf, för mammsen är på Kreta och göttar sig! Nej, hon jobbar faktiskt där en vecka. Unfair som tusan... Jaja sånt är livet va.


Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Seriöst! Jobbar hon på Kreta denna veckan!?

Det skulle min mentor också (inte klassmentor då, "personlig mentor") BALLT ;)

2010-10-03 @ 20:32:19
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0