Either way, I'll break your heart someday


Jag är så trött på att tänka och sakna så mycket. Jag vill leva i nuet och njuta av att just leva. Tänk om man hade en On/Off-knapp för sina känslor, fy fan vad praktiskt och skönt.

Imorgon är det skolfoto och vår klass ska ha ett tema på vårt, lite fyndigt. Sista skolfotot ever, får hemskt gärna bli bra. Näst sista skoldagen denna veckan också eftersom vi är lediga på fredag och inte bara denna utan varenda en detta läsåret. Känns helt underbart. Nu ska jag lyssna på musik och skaka av mig allt depp. Varför känns allt mycket jobbigare på nätterna?


Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Du det hade varit aaaaspraktiskt! :o Vi borde skaffa en sån! <3



sv: Erkänn! ^^ <3

2011-08-24 @ 20:38:49
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0