Januari Februari Mars April

Började året med en Film Team-kväll med Michael, Nok och Tanja.
Tog det modigaste,spontanaste och bästa beslutet i mitt liv. Jag bytte till LBS i Halmstad, jag var livrädd och i början undrade jag vad fan jag gjort. Nu efter snart 1 år där älskar jag mig själv för att jag vågade, skolan och människorna där är bland det bästa som har hänt mig.
Blev lite smått pirrigt superförälskad.
Firade Julia med mat och fina tjejer.
Firade Emma&Anna och en av tjejerna på festen trillade i trappan så vi fick ringa 112, sicket kaos.
Bowlade på friluftsdagen och jag lärde känna dessa fina tjejerna bättre.
Åt en hamburgare med banan i, så random och så gott.
Fick ett ryck i och med skolbytet och klippte lugg, hade rött läppstift och klädde mig rockigare. Saknar luggen som tusan fast den var jobbig när det blåste och regnade, så den kommer nog inte komma tillbaka.
Fick en iPhone 4 och jag blev/är kär. De som säger att de inte gillar Iphones är för att de aldrig haft en. Har man väl skaffat kan man inte tänka sig gå över till något annat!
Martina spred en ITgirl-epedemi i vår klass och vi la väldigt mycket tid på det där spelet.
Åkte till New York och blev kär i staden.
Fortsatte till San Francisco och blev kär i den med.
Avslutade i Los Angeles. Gjorde för lite för att jag skulle kunna förälska mig, men Universal Studios är alltid roligt!

Kommentarer
Postat av: Inte michael

Den mörkhyade killen i början va nog den sexigaste mannen jag sett!

2011-12-23 @ 22:23:25
Postat av: HannaPanna

Du är sjuukt snygg gumman! :D

2011-12-26 @ 02:05:00
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0