September Oktober November December (väldigt blandat)

Hade klassfest för JOH09 och ARH09 i min sommarstuga vilket var hur roligt som helst.
Firade Nicolina som fyllde 18, åt solkrämstårta och fick höra båda dikter och sånger. Jag,Kajsa och Sara gav henne en klänning som hon ska ha när hon går på dejt med en viss kille.
Hade halv åtta hos mig för några väldigt fina tjejer. Maten blev bra (!) och kvällen jättemysig. (Julia står bakom kameran)
På lussevakan gick jag,Nicolina,Sara och Mathilda ut och tog några drinkar/öl och hittade N's bartender.
Fest i frösakull och det var utan tvekan den roligaste av alla gånger. Vi var så himla taggade, hattarna åkte på och vi dansade till bästa partylåten.
Åkte till Paris med Tim,pappa,pappas flickvän Ylva och hennes två barn Erik och Ellika. Solen sken, Disneyland var fantastiskt och Paris likaså.
Studentfest och jag var en discotomte. Det var en bra kväll, speciellt slutet.
Jag flyttade in i min första egna lägenhet och den känslan var otrolig. Kände mig så vuxen, ensam, överexalterad och lycklig på samma gång.
Åkte till Kreta en vecka med mamma och Tim men vädret var jättedåligt och mamma jobbade där borta så blev lite rastlös. Som tur är hittade vi några snälla människor att dricka cider på balkongen med.
Köpte en världskarta till min vägg och det är en av de bästa köpen jag gjort till min lägenhet. Innan jag somnar brukar jag sitta och titta på den, upptäcka nya konstiga namn på länder och planera mina resor till olika ställen.
Åkte på Spa i Varberg med mamma och det var så himla mysigt och avslappnande.
Som sagt, väldigt blandat. Detta var också ifrån en studentfest, dock var denna innan den förra jag la ut. What so ever, den här kvällen var riktigt rolig och LH var på topp.
Ringde till mamma "Jag vill åka till Ullared innan jul "Då skulle man åkt idag innan folk får lön och innan folk börjar julhandla på riktigt...Är du ledig idag?" "Ja" "Jag kommer om en timme och hämtar dig". Underbart.
Första gången Lisa och Tina var i min lägenhet. Sen dess har vi spenderat väldigt många kvällar tillsammans och de har blivit två av mina närmsta vänner.
Julbakade med Tanja, Tove, Sabina och Anna. Gjorde sandwish-lussebullar och annat konstigt.
Blev bjuden till Kaula på middag med gamla klassen. Så himla fina tjejer.
Såg filmen Submarine och jag tyckte den var fantastisk. Den påminner mig också om killen som tipsade om den, vilket är lite fint det med.

2011 har varit det bästa året i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Iiiiiiiih idag är det nyårsafton! Du vet vad det innebär? Hihihih. TAGGA!



Tack för ett bra år vännen! <3

2011-12-31 @ 13:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0