Fredag sitter fint

22:04, fredag. Sitter vid köksbordet och vill ha te men orkar inte resa mig, problem. Matrixmaratonet igår var jättekul trots att jag sov en hel del under filmerna, när vi sen skulle sova så var jag jättepigg och kunde inte alls sova, jobbigt när det blir så. Simon hade samma problem så vi snackade tills vi blev trötta, helbra. Sov bara några timmar innan jag skulle upp igen, men skolan idag var chill så det kändes lugnt. Spelade in en asbra film på spanskan och på historian diskuterade vi bara ett arbete i typ en halvtimme sen slutade vi.

När jag kom hem däckade jag i soffan och sov i fyra timmar (!) så är jättepigg nu, och hungrig! Men då måste jag också resa mig, och det orkade jag ju inte. Elaine ska ut på krogen ikväll men det är jag fortfarande för liten för så ska träffa henne,Emma och Helle efteråt när de ska käka nattmat på Lindéns. Eftersom jag precis sovit en massa så blir det nog inga problem att vara vaken ett par timmar till. Kanske kan ta tag i 30-dagarslistan också? Shit, den har jag helt tappat. Nu ska jag lyssna på musik och kanske,kanske orka lyfta arslet för att hämta mat, we'll see.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0