Good song, bad day

Igår blev det varken mys med tjejerna eller något Twilight-tittande (verkar som att någon inte vill att jag ska se de filmerna, hamnar alltid något ivägen?). Igår förmiddes började jag må så helvetes dåligt och det höll i sig hela dagen, det var verkligen hemskt! Kunde inte äta något, spydde på tom mage (smärta!), mådde illa så fort jag rörde mig, mitt huvud höll på att sprängas, hade feber och jag kunde inte se klart. Frukansvärd dag, fyfan! :( Idag har jag kunnat äta lite jordgubbskräm och illamåendet är inte alls som igår, men huvudet gör fortfarande stört ont. Typiskt att det ska hända just på lovet, wuä.

Ska iallafall plugga lite nu och sen somna till en film eller något. Jag.är.trött.

Kommentarer
Postat av: EBBA

sv. Taack så mycket :D

Allt bra med dig idag?

2011-02-23 @ 14:16:08
URL: http://ebbaisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0