Söndag och sol




Bilder från otroligt fina Amsterdam, åh vad den resan var mysig. Vi var i Bremen i Tyskland, Amsterdam i Holland och Bryssel&Haag i Belgien. Vädret var hur fint som helst och alla tre städerna var så fina. Har fetaste res-abstinensen! Att resa är fanemig det underbaraste som finns, no doubt.

Gårkvällen med Elaine var helbra. Käkade riktigt god middag, drog och köpte lördagsmys och la oss här hemma och kollade på film. Somnade ganska tidigt (hehe,förlåt Elaine), vaknade vid 3, somnade om, vaknade vid 5, väckte Elaine för att gå och lägga oss i sängen och så blev vi pigga och låg och snackade till typ 6, haha. Hon sover fortfarande men tycker det är dags att vakna för jag är fett hungrig.

Solen skiner idag också, gott som tusan. Ska bara chilla med Elaine fram tills ikväll då vi ska på zumba, sen efteråt ska jag hem till pappa. Han har varit på semester och är säkert brun som fan, wuää. En liten fågel viskade att han har köpt en present till mig där borta, hihihoho :D Nu ska jag gå in på rummet och väsnas lite så att min kära kompis vaknar *höhö, MEAN*. Puss!


Kommentarer
Postat av: matilda

åh jag skulle vilja åka till amsterdam!

2011-02-20 @ 13:15:31
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0