Fear is like fire



Hade en riktigt mysig eftermiddag och kväll med fina Julia. Vi pratade, badade i badtunnan och åt middag som Julia lagade för jag fick blodtrycksfall och var tvungen att ligga på golvet med fötterna i luften, haha.

Idag har jag varit på banken för att få ett ID. Hade bråttom dit så duschade och sminkade mig snabbt som tusan, kände mig allt annat än fin när jag åkte dit. Det fanns två diskar inne på banken och jag gick först fram till den med en tjej bakom men hon skickade vidare mig till den andra som jag först undvikt, för där bakom stod en skitsnygg blond kille med långa ögonfransar och fin skjorta. Nedrans. När jag kom hem kröp jag ner under täcket igen och tittade på Mini's first time på datorn, den var helt okej. Nu ska jag gå och steka köttbullar, adios

Kommentarer
Postat av: Julia

Love you!

2011-07-25 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0