Nedräkning

Music-gives-87897-400-535_large


Music,words,lovely,quotes,quote,photography-f8d16de16d9846eb263a3c4e35e53af4_h_large_large


Elaine följer med mig en dag till Sweden rock, kommer bli så GRYMT! Världens bästa festival+min bästa kompis.
Idag har jag gjort ett matteprov som gick väldigt bra och så har jag har ätit på Burger king med Benjamin, Martina och Amanda. Om några timmar ska folk från skolan ha picnik och sen ikväll ska jag,Tim,Simon och Markus spela guitarr hero+trummor+sång och förtära god dricka. Kommer bli jävligt roligt skulle jag tro. Imorgon är det fest och i övermorgon är det fest igen. Om 7 dagar är det SRF och om 17 dagar åker jag&Tanja till Thailand. Livet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0