Smälter en aning


Lite suddig bild, men måste visa den ändå. Den är på Pleng; så JÄVLA söt, jag dör...


Jag med Chiaw på ryggen, till vänster Noan och till höger Prae.




Chiaw skrattar i princip hela tiden, så himla söööt.



No och jag. Han är lite smått aggressiv och vår kordinator sa att han får damp när någon säger till honom, men jag diggar lillkillen ändå.


Noan, älskar den här ungen!


Jag och Tanja funderar på samma sak...HUR SKA VI KUNNA LÄMNA DESSA BARN UTAN ATT GÅ SÖNDER INOMBORDS!?!?!? De är så underbara och det tog typ en kvart med dem innan man var fast. Vill inte tänka på att säga hejdå till dem, får ont i magen.

Idag har vi hållt en lektion för barnen i skolan och det gick jättebra. Nu ligger vi på rummet och vilar och väntar på att maten ska komma. Vi har sådan lyx att en restaurang leverar lunch och middag till vårt rum varje dag, bättre kan det inte bli! Imorgon är barnen lediga så då får vi en hel dag med dem, wohoo! Här är en vanlig vardag här för mig&Tanja:

06.00 Klockan ringer (vi ska inte klaga, alla barnen går upp 04.00 för att alla ska hinna duscha, kläs på m.m.)
07.00 Skolbussen går, vi åker med där och har hittils fått ha sovandes barn i knät under resan. Mysigt!
09.00 Efter att ha väntat i en timme på skolan börjar vår första lektion med klass 5-6
10.00 Vår lektion för klass 1 börjar
11.00 Vi blir skjutsade hem till barnhemmet
12.00 Maten levereras till oss
12.00-16.00 Fri tid, barnen är i skolan och vi passar på att vila, blogga, planera morgondagens lektion m.m.
16.00-18.00 Barnen kommer hem och vi hittar på något med dem
18.00 Middagen levereras
19.00-20.30 Vi är med barnen tills de ska äta, då går vi in till rummet och gör vad vi vill fram tills vi går och lägger oss.

Hörs sen med fler bilder! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0