Fredag på CPH

Idag var Tanja sjuk så jag fick hålla i två lektioner ensam, lite pirrigt i början men det gick bra. Ungarna är så fina. När jag kom hem powernapade vi och sen nu ikväll har vi haft P.E. igen. Sprang runt med ungar på ryggen och blev så varm att jag dog lite, fast det var kul ändå. Jag och Tanja pratade om det att fast att vi bara varit här på barnhemmet i 5 dagar känns det som ens vardag och det är svårt att förstå att vi ska lämna om typ 2 veckor. Saknar min familj, mina hundar, mina kompisar, kranvattnet, min säng och svensk mat, annars har jag det helt suveränt här borta. Nu är det helg och ingen skola för kidsen vilket betyder heldagar för oss med dem, wiho!



Nam, blev lite förvånad när jag fick reda på att det här var en tjej. Sjukt söt är hon iallafall, tar hand om de andra barnen och står för dörröppning/stängning på bussen. Rätt blyg dock, kanske släpper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0