Addicted to that rush












Bilder från de senaste dagarna.
Sitter just nu och lyssnar på band som kommer till Sweden Rock, atm Mr.Big som gjort denna och denna låten som ni kanske känner igen. Grymt musikaliska. Det är bara imorgon kvar och sen drar det igång, sjuuuukt underbart. Fyra dagar av galet bra musik och allt gött som hör en festival till, kan inte tänka mig en bättre start på sommarlovet. Imorgon ska jag till skolan och städa skåpet, chilla lite med Tim,Markus och Simon i Halmstad och sen åka hem för att jobba lite. Måste färga håret också, min utväxt är inte att leka med. Det regnar föresten hur mycket som helst där ute. Jag älskar solen om dagarna, men regn på natten är helt otroligt mysigt.

Förstår inte vad det är med mig, plötsligt kan jag inte tänka på något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0