Framtiden

Jag tycker att livet handlar om att samla upplevelser. Det är inte den som hade snyggast pojkvän, mest pengar på banken och snyggast kropp som kommer sitta lyckligast på ålderdomshemmet. Det är den tanten eller gubben som förverkligade sina drömmar, samlade på minnen och känner att han eller hon har hunnit med allt det han eller hon hoppats på i livet. Det behöver inte nödvändigtvis vara att bestiga ett berg eller ha bott i fem olika länder men drömmar har alla, och att leva för att nå dem tycker jag låter ganska vettigt.

6051269884_0a2e6bbbba_z_large



Imgp5716_large

De senaste dagarna har jag spånat ganska mycket på vad jag själv vill göra efter studenten. Just nu känns det så självklart vad jag ska göra och fy i helvete vad jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0