Torsdag Fredag Lördag

Torsdagskvällen hos Amanda var väldigt nice, fast punkgrejen blev det inte så mycket av. Skrattade mycket, snicksnackade och skickade ett meddelande som jag nu tycker är både rolig och pinsamt att tänka på. Fast det sista orkar jag inte haka upp mig på, så det är nog mest roligt.









Igår kom Elaine till Halmstad för en myskväll. Vi drack läsk på en bänk i stan, åt middag på en uteservering, drack varm choklad ute i mörkret och kollade film i min lägenhet. Idag gick vi lite på stan och avslutade med en sallad vid ån innan hon skulle hem. Mycket mysigt!





Nu ikväll har jag varit hemma hos Amanda. Vi såg två avsnitt av One tree hill, aldrig sett den serien så hon tyckte det var dags. Vi har spelat in knäppa videos där bland annat Amanda råkade peta mig i ögat och vi har spelat hög musik och dansat för att visa hennes grannar att vi också kan festa. Skrattat så jag fått ont i magen och tårar i ögonen, gillar såna kvällar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0