Fjorton dagar

Just nu är det bara jobbigt att vara här. När Therese och Johanna är borta har jag ingen, ingen att umgås med. Ingen jag kan spontanfika eller promenera med, ingen att bjuda över på filmkväll eller bara sitta på en bänk med och dricka cola zero. Det är så jävla ensamt och begränsande. Jag saknar mina föräldrar, jag saknar min bror, jag saknar mina hundar, jag saknar mina vänner, jag saknar tryggheten hemma. Det har bara gått två veckor och jag tänker redan, var norge en så jävla bra idé?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vet hur det känns, jag hade det exakt likadant i början. Men det är bara till att bita ihop, försök att hitta någonting att sysselsätta dig med så går det lättare. Försök att tänka på varför du valde detta från början, you can do it babe! Keep up the good work, puss <3

Svar: Ja, du har så rätt. Tack för du skrev, känns bättre. Hoppas verkligen vi hinner med en halv åtta hos mig i december, saknar dig. Du är så bra! Puss <3
Michibelle

2012-08-16 @ 08:23:34
URL: http://rebeccawinberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0