I saw you standing there

 
En hemskt fin bild på ett hemskt fint band i en hemskt fin stad. 
 
Har tänt ljus i mitt rum som luktar kakor, choklad och kanelbullar. Perfekt om man vill bli sockersugen, vilket jag inte vill. Imorgon har jag egentligen en jobbintervju men när jag vaknat ska jag ringa och avboka den, för jag vill inte ens ha jobbet. Jag vet att det är dumt att vara kräsen, men det är som försäljare och jag känner inte för att försöka sälja saker till folk som redan hatar mig på grund av vad jag jobbar med. Skulle jag inte få något annat jobb så finns det alltid ett behov av just försäljare, så det löser sig. Nu ska jag titta på despies, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0