Sommarväder

De här dagarna har varit helt.jävla.underbara. I tisdes var det varmt och jag satt ute på lunchrasten, pluggade och drack smoothie. Hade en jätterolig lektion där vi spelade in filmer med våra mobiler, det var vad vi gjorde på bilden ovan där vi sitter på marken. Min blev asdålig och lam, men det var roligt. Igår var det varmare, och efter skolan gick jag ner till downtown och köpte två tröjor och ett hårband på Forever 21 och tröjan på den understa bilden, nya svarta stuprör (bryr mig inte om att det snart är sommar, mitt absoluta favoritplagg i hela världen) och strumpbyxor på H&M. Mötte upp Chris, gick till biblioteket, köpte falafelsallad och gick ner till parken vid vattnet där vi åt, pussades och pratade. Och så slutligen idag som har varit varmast, typ 25 grader. Första gången i år jag gått till skolan barbent och inte ens tagit med mig en jacka. På lunchrasten åt jag en av de godaste salladerna jag någonsin ätit parken som ligger precis vid skolan, efter ett tag kom Katy från min filmklass dit och vi började gå bort mot hennes lägenhet. Tog hennes bil till University district där vi skulle på field trip med klassen till en bio, en bokaffär och en av USA's största filmaffärer eller något. Intressant och roligt att vara utanför klassrummet. Fick skjuts hela vägen hem av henne, handlade mat. drack kaffe i trädgården och tittar nu på PLL. Det enda som behöver göras nu för att jag ska vara lyckligx100 är att skeppa hit min familj och mina vänner. Fyfanihelvetet vad jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Missss yoooou också va

2013-04-26 @ 15:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0