Sista helgen och inflyttning

 
 
 


Det blev helg och jag mådde så mycket bättre än tidigare. Allting löste sig med huset och vi spelade beer pong och drack öl i vanlig ordning. Solen sken och jag träffade Skottland/Nya Zeeland/England/Vancouver att umgås med en kväll. 
 

Flyttade in i huset på tisdagen och vi var överexalterade, trots att det var lite trist att lämna hostlet. I början var det bara jag och C där så vi gjorde inflyttningsdrinkar, lagade vår första middag, tittade på film, napade och när de andra kom hit drack vi vin och invigde brasan i vardagsrummet. I onsdes efter skolan var jag och C inne i butiken där de spelade in vissa delar av Thrift shop som ni säkert har hört.Hjälpte honom att hitta byxor och skor innan vi tog bussen hem. Pluggade, åt middag och tittade på film. 
 
Så, i fas med bloggen igen! Skööönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0