Pannkakor och art show

Ser finafina downtown från mitt rum och i fredes sken solen och jag var tvungen att bara stå och titta en stund.
Frukost i sängen tillsammans med våra favoritbritter från The Inbetweeners.
Gick iväg till affären och hittade det här så bjöd mina roomies på pannkakslunch i trädgården.
"Ice cream and pancakes? Together?" ,de ifrågasatte bara en gång innan de smakat för att sedan kunna konstatera att det faktiskt är en fruktansvärt bra kombination.
På kvällen följde jag med Brenna och Rondo till en art show inne i en skejtaraffär där människor hängde ut sina målningar. Jättefina bilder och snygga skejtare i keps.
När det gäller att gå ut är B&R väldigt bra att känna, de har en enorm umgängeskrets och jag bara tackar och bockar för allt de drar med mig på. Kom till en bar där B är kompis med dörrvakten så fick gå in genom någon sidodörr och väl inne beställde vi drinkar, pommes och lökringar. Avslutade kvällen på en annan bar med röda tegelväggar och ljusslingor där vi hade allsång till Thrift shop och tog mängder av bilder, nio av tio dösuddiga dock. Tog en taxi hem, kollade film med C och somnade runt fem.
Hade kul, att kombinera kulturellt med alkoholhaltigt går ihop himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0