Serier och shopping

Ny tröja från U.O
Laddade med amerikanska hamburgare innan vi gav oss iväg för shopping.
 
Igår hade jag och C stanna-i-sängen-hela-dagen-med-serier-och-mat-dag vilket man borde ha precis varenda söndag. På kvällen introducerade jag banan och jordnötter på pizza för honom, Moon och Nate vilket fick högt betyg. Woho. Drack blåbärsöl och tittade på roliga hemsidor och videos. Idag har jag och Brenna varit i University district och hardcore shoppat. Köpte massa mat från en $1 store och en klänning, tröja och doftljus från Urban Outfitters. Brenna köpte så mycket filtar och mattor så vi var tvungna att packa in oss i en taxi för att kunna ta oss hem. Nu sitter jag och pluggar och lovar mig själv för miljonte gången att inte spara allt till sista minuten, men det är ganska halvhjärtat. Har inte gjort det under mina sex senaste år i skolan så får kanske acceptera att jag föralltid kommer sitta kvällen innan med ångest och tidspress. Kanske är det värt det ibland, för att kunna ha ölkvällar, shoppingturer och seriesöndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0